Monday, March 31, 2014

Kek Coklat

Assalamualaikum..

Kali ni saya tidak berkongsi resepi,cuma berkongsi gambar kek yang saya buat sebelum ni..

Kedua-duanya adalah kek coklat yang menggunakan resepi yang sama iaitu resepi daripada Pn Sabrina Khan. Korang boleh tgok resepi kt entry sebelum ni. Saya masih belum explore sepenuhnya mobile blogger ni...xpndai nk letak link..:)

Kek yang pertama dihias dgn krim coklat dan fresh strawberries..(dah lama sy berangan nk buat kek mcm ni sbnrnya...haha)..n kebetulan officemate ke cameron highland,bnda pertama yg dipesan ialah fresh strawberry.

Kek kedua dihias menggunakan creamcheese n cocktail. Untuk resepi creamcheese with cocktail yg saya gunakan untuk dilapiskan dibahagian tengah kek, saya tidak berhasrat untuk berkongsi resepinya lagi kerana bg saya hasilnya kurang memuaskan. Actually hari tu saya ad modified sikit resepinya ikut bahan yang ad kt rumah. Untuk resepinya anda boleh rujuk blog www.fromintankitchen.com.

No comments:

Post a Comment